ELS FILLS DE LA BRUIXA Als fills de la bruixa els agrada el gelat, passejar... i no poden evitar fer desastres! Als links trobareu la seva història i la recepta del gelat! https://www.youtube.com/watch?v=Vxzv2XTSmoc https://www.youtube.com/watch?v=5z0yXluykxI&t=113s
L'estiu s'acosta. Fa més calor, i ja no plou tan sovint! Les herbes del pati s'estan secant i, poc a poc, tenen un color més groguenc. Això sí, les plantes aromàtiques, el romaní, la lavanda, la camamil·la estan vives i algunes en plena floració.
Contes des de casa Vos proposam tres maneres d'escoltar històries infantils, una amb espectacle de contacontes inclòs https://www.sapiens.cat/historia-casa/contes-confinats_202963_102.html
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada